asså fyfan...

Det var så att idag blev jag anklagad för att ha spridit falska rykten...

Det börja med att en kille (SÄger inga namn) och han går och typ tafsar på vissa elr ialle fall läger handen på deras ben och typ klänger sje över och petar på dom (vissa mina vänner)
Min älsakde var en av dom tejerna för ut men jag har fått henne på andra tankar;D

Men ialle fall, då idag så skulle jag stanna kvar i sklan och vänta på jessica och ruvejda var med mej. Och denna kille går och kallar alla dtyga hela tiden och jag tycker it det är ok! Sen sa ruvejda till honom at så fort någon säger saningen så kallar han dom dryga och då sa jag att han inte bara kan gå o kalla folk dtyga för att vissa kan ta illa upp (jag är inte en av dom men endå) Sen så var han helt oseriös och då sa jag att jag är faktis alvarlig, kan du inte vara seriös någon gång? då gick han till tomas och sa att jag störde så då vart tommas arg på mej och sa att jag inte fick sitta där inne sen efteråt så hade "killen" gått och ochsagt att någon hade sagt till honom att en tjej med blå tröja och jlusa byxor (emelie) och en tjej med rött hår (jag) hade sagt till alla att han var "anorlunda" mot tjer och var wbbög" (haha) och värken hon elr jag har sagt det till någon  vafan??? (jag  var inte där när han sa det) och då svärde emelie påsitt liv att det inte varhon han trodde på henne men nu så säger han att jag har spridit dessa rykten???

haha
sen efter skolan så sa han något till mej och amanda lundber bara skrek över hela cafet
- HÅLL KÄFTEN JÄVLA TÖNT!
hihih älsakr dejmandarin<3


aja puss på alla andra§§§§


Kommentarer
Skrivet av: Ruvejda

Svar: Nej jag är inte på den personens sida men säger bara att man kan känna sig obekväm och säga några saker, älskar dig med! <3



HAN ÄR SÅ JÄVLA FALSK :@

2010-03-23 @ 20:51:44
URL: http://ruvejda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0