inga pussar på denna dag...

Nu är jag negativ (buu för mej)
Fm var bra!
Jag satt mest bara och flumma och lyssnade på musik men på em så fick jag värden huvudvärk! (IGEN!)
Sen så skulle jag prata med Stina (min lärare) och jag fick inte gå hem, och sen fick jag så himmla ont så att jag inte kunde stå på benen och tillslut börajde jag att gråta för att jag orka inte och det värkte masssa och det känndes som om jag skulle svimma.
Sen skulle jeag ringa mina föreldrar så att jag skulle få gå  hem men dom svara inte så då fick jag stanna i skolan men paula gjorde orning en säng till mej av alla borden så där vilade jag i typ en timme:)



oj numåste jag gå och lämna en madrass uppe i läskiga huset, vänta lite...

Hej igen!
Det var inte roligt att gå ut i mörkret och lämna maddrassen för ni kan ju gissa vad som hände?
-jag rammla...
i den kalla elaka snön...

Sov gott alla glada läsare! 


Kommentarer
Skrivet av: Ruvejda

Gick du själv? :o

Mår du bra då?

Jag älskar dig! <3

2010-03-11 @ 22:58:25
URL: http://ruvejda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0