MÅNDAG!! (jag gillar inte måndagar...

Hej detta är ett skolinlägg ^^

Idag är det måndag, och nu fick jag reda på en bra sak!
Jag kanse ska se saw med jessica, KANSKE!
Jah vågar nog inte men endå...
hihi
Idag har jag ph (för er som vet vad det är)
-VI GÖR DET  JESSICA???
Jessica: ja!


läbbigt....




Men men man får gömma sej under tecket med massa godis...



 

 

Jag är väldigt trött men endå hyper...

Hur kan det komma sej??
- För många kärleks mums igår kanske emla...


ÖÖÖÖÖÖÖÖ??
¨Ehh??
- aha...?
. vi säger då^^


Godmorgon till vårna halva
Godnatt till andra sidan jorden ;D


Kommentarer
Skrivet av: Kokorochan

Svar: Haha 8D jo jag ska börja videoblogg snart ^^ nästa vecka kanske? Eller till helgen :D



Kramar<3

/Kokorochan

2010-03-22 @ 13:34:13
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Skrivet av: Ruvejda

HAHA du va lite hyper imorse märkte jag ^^

2010-03-22 @ 19:42:11
URL: http://ruvejda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0