Pinsam sitvation!

idag när jag stod och vänta på min pappa utanför typ New Yorker så kom det fram en konsig man i 50 oldern med läskigt äkliga tänder och en grön mössa fram till mej och böraj snacka om gud! haha han trode jag var över 18 för att han trodde att jag hade gått ur gymnasiet för han bara "Men sa do minget sånt när du GICK på gymnasiet"
Här kommer våran konservation:
Mannen med grön mösa: Hej! skulle jag kunna få ställa några frågor till dej?
Jag: Ehh... visst? (jag var lite orolig för att jag viste ju inte vilket äkel han kunde varit men som tyr var så stod det 5 poliser och rädadde ett fyllo)
Mannen med gröna mössan: Tycker du att jag är kontig om jag säger att det finns en skapare som har skapat vint och vatten?
Jag: ehh...nej, elr det spelar väll lite roll, elr hur tänker du nu?
Mannen med den gröna mässan: Tror du på gud?
Jag: vet inte (jag tror inte på gud men jag var rädd att han skulle bli rasande om jag sa nej^^)
Mannen med den gröna mössan: okej, men vet du va jesus gjorde år "någonting" ?
jag: ingen aning
mannen med den gröna mössan:Har du inte läst det i skolan?
Jag: Vet inte...
Mannen med den gröna mössan: men när du gick på gymnasiet då?
jag: jag vet inte (går inte på gymnasiet och har alldrig gått, jag orakde inte diskutera det)
Mannen med den gröna mössan: det kankse du har glömt?
jag: nej så gammal är jag inte (gud vad jag ljuger :O)
Mannen med den gröna mössan: tror du på något om gud? visste du att det var han som skapade jorden?
Jag: nej, det hade jag ingen aning om.
Mannen med den gröna mössan: jo det seru, det var han!
jag: så roligt men nu måste jag gå (en ursäkt från att jag skulle slipppa prata med honom)
Mannen med den gröna mössan: okej, men jag tycker att du borde gå om gymaniet och plugga lite på religon.
jag:aa visst
sen sprang jag in och gömde mej i en afär (hihi)


Kommentarer
Skrivet av: jessica

hahahaah XD



sv: för att jag ser ett annat pogram då :P§

2010-03-17 @ 19:31:17
URL: http://sessiii.blogg.se/
Skrivet av: Mia

Den där mannen har hållt till i nkpg lääänge. becca har pratat med honom typ 3 ggr och han är inte farlig, han har bara nån cpskada elr nåt. XD men han verkar ju lite rolig

2010-03-17 @ 20:32:35
URL: http://miiiisa.blogg.se/
Skrivet av: Ruvejda

Men det är ju den där religösa gubben HAHA!

Gud han har velat snacka med mig flera ggr (en gång gjorde han det) men jag har alltid sagt att jag inte har tid ^^

2010-03-17 @ 20:59:18
URL: http://ruvejda.blogg.se/
Skrivet av: josse ;d <33

haha, chrille berättade att det va nån gubbe sm snackat md han om gud på spårvagnen (antagligen samma gubbe xd)

haha <3

2010-03-18 @ 17:00:46
URL: http://josseeberggren.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0