Aloha from hell?

Har vetat vilka dom varit länge, elr när jag lyssna på toki hotel fick jag reda på vilka dom va på grund av att dom är tyskar men jag har aldrig gillat dom i tyckt dom va lite töntiga mensen hörde jag dom igen nu idag på spotify när dom gjorde en  cover på girls just wanna have fun o då kände jag igen dom o nu så lät dom lite bättre och jag tycker dom har ganska glada musik videos o värkar som ett posetivt band? hahaj ag vet inte om jag gillar dom elr inte, kan inte bästemma mej.... ? xd


Gillar inte versen i den här låten men räfrengen är kulig ^^
|
V


Kommentarer
Skrivet av: Mia

Girl´s just have fun versionen var iaf asbra :)<3

2010-05-22 @ 18:21:17
URL: http://miiiisa.blogg.se/
Skrivet av: Hanna

sv: jag fyller 14 i december!

2010-05-22 @ 18:30:14
URL: http://hannatthorn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0