Stackars mej!

Idag var det hemstudua dag och igår var jag på vårdcentralen o kolla mina armar (jag har haft väldigt ont i dom) och min pappa har en sjukdom (som inte är farlig) Men dom ville kolla om jag oxå hade fått den så idag var jag tvungen att ta ett blodprov men problemet är att jag har NÅLFOBI!
Jag hatar värkligen blodprov!
När dom hade tagit den kände jag bara att jag mådde lite illa men sen när jag reste mej upp så blev det helt suddigt och då tog hon som tog sprutan tag i mej och satt mej ner i stolen igen och om hon inte gjort det hade jag svimmmat (som jag gjorde förra gången jag tog blodprov xd) Men sen så fick jag lock för öronene och hörde ingenting :(



Nu sitter jag o äter glass<3


Kommentarer
Skrivet av: Kokorochan

Svar: mm mums x9 hihi ^^



kramar<3

/kokorochan

2010-05-05 @ 22:54:46
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0