ASSÅ GUD! SAKNART!

det var typ jätte länge sen jag lyssnade på den och sen så började den på min spotifye lista och gissa vad glad jag blir!
den ger men minnen om när jag och Jessica precis börja gilla honom, och när jag och Ruvejda var i folkparken och det var första gången jag skulle sova hos henne! (det var första gången va?)
asså ni kan inte förstå.
Jag gillar honom fortförande exakt lika mycket men inte på samma sätt, "bieber fevern" elr vad man sak säga är inte borta men den är inte lika alvarlig som förut, eller visst börjar jag gråta ibland när jag ser/hör honom men endå.
asså gud vad jag drogar gamla JB låtar nu ♥
Jag saknar den gamla söta JB nu...♥
Jag vet att jag prata om det hela tiden men jag mins det så vääääl!
När jessica presis hade hittat massa bloggar om honom och typ ingen viste vem han va i sverige.
När jag och jessica kunde sitta i timmar och prata om honom, och vi la typ flera hundra lappar till grejer och allt....
saknart♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0