Justin Drew Bieber ♥



Har varit en blieber i mer en ett år och en månad nu ♥
Mins i början när massa  här i Sverige inte visste vem han var och när man lyssnade på honom så fråga folk vem det var och nu är det nästan det enda folk pratar om i våran skola. Jag kan till och med sakna tiden när det var så, för nu sitter folk och pratar om honom hela tiden i klassrummet. Men skit samma, jag ska vara glad att han har fått så många fans här i sverige! Jag har ju smittat så många andra nu! Som tillexempel Olivia som har blivit helt galen för typ en vecka sedan!
Vill bara att han ska komma till sverige snart :( 3 gånger har man hoppat av glädje, först var det i maj han skulle komma och ha en gratis spelning och allt med signering DET VAR HELT BESTÄMT! Men det stäldes in för att han hade "för stora framgångar i usa" Läs mitt inlägg
Sen så blev man jätte glad när han skulle komma till sommarkrysset! Men sen blev det inte så häller... nej nej... Jag mins att dagen som man fick reda på det var Justin på omaha mall och "omaha mall" låten skapades. Sen var det ju det stora när han skulle ha europa turnen som jag inte ens vill prata om.

Sen mins jag när jag och jessica åkte hem från gotland och hon när hon fick mig att inse hur mycket "Iris" låten passade in.
Fast nej, jag är inte kär i justin, jag vill inte vara hans flickvän, jag vill vara hans bästavän♥

okej jag skrivier av mig otroligt mycket och förväntar mig inte att du ska läsa det här alls.
♥ 

Jag älskar honom för att han är den mest begåvade, underbaraste, finaste, charmigaste, hetaste, fantastiske, gulligaste, snyggaste, snällaste, roligaste (och nu orakr jag inte mera) människan i världen♥
okej, jag vet att det var mycket, jag är inte överdriven jag bara älskar en person väldigt väldigt mycket, och det delar jag med så många fler!


puss♥

Kommentarer
Skrivet av: Jessica

ASSÅ GUD EMELY! jag saknar förra sommaren så mycket att jag vill gråta! Alla gånger på landet, studsmattan när vi lyssnade på musik, alla låtar var nya och vi satt där och bara pratade om honom och att vi skulle till "spelningen" i Stockholm vare sig vi fick eller inte!!!! åhh vad jag vill att han ska komma hit!

2011-04-10 @ 19:51:40
URL: http://colourworld.blogg.se/
Skrivet av: arlinda

grattis till att du har vart en belieber i mer än ett år!!!:D

2011-04-10 @ 23:07:38
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0