Amerikanska Pankakor

Jag lyckades!
Jag tycker att alla borde göra Amerikanska pankakor, jag gör det typ hela tiden för att det är faktist så mycket lättare att göra en vanliga pankakor!
Här får du ett recept!
Aaa jag glömde skriva 2 tsk bakpullver!
Ett litet tips när man ska vänta på dom är när dom blir som bubbliga, så här:
Men du måste göra det driekt för att om det blir för många hål/bubblor så blir pankakan typ brödig (märkte jag).

Bilder:
HAHA PANKAKSBEROENDE!
Nej men jag var så duktig och tog bilder så då tänkte jag att jag kunde dela med mig?

Nu ska jag väll sätta igång och plugga, eller försöka iallafall, önska mig lycka till!♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0