BabyAnniversary, BABY BABY BABY OOOHH!

"There are times when I’d stare at the sky at night and wonder why you're my entire world when I’m not even a little star in yours."



förlåt för dåligt bloggande men jag har ett liv vet ni (;
går sov jessica här och jag satt och läste den bästaste Justin Bieber novell som jag läst för henne (jag har redan läst den, 105 kapitel vet ni (; haha) Jag satt seriöst hela kvällen och läste högt PÅ ENGELSKA! pluss att när vi vakna hade jag typ tappat rösten men fortsatte endå, läste 40 A4 sidor för henne, och det är bara början av hela Novellen....

Nu sitter jag här och har sätt " I Taket Lyser Stjärnorna" med mamma för 1576 gången (:
och nu känner jag för att träffa någon men det blir lite svårt, så jag får ringa någon imorgron, puss♥
Ni får en söt bild på Amanda för att jag har inga bilder♥
(snart får man fira ett år med Bieber Fever!!!!!)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0