One of the hardest things in life is watching the person you love, love someone else

When Justin closes his eyes, he sees a better day. When Bruno Mars does, he sees his name in shining light. When I do, I see darkness. Wtf?

Idag var det skola (jag börjar typ 75 % av alla inlägg så) och provet gick väll bättre en vad jag hade förvänntat mig, kunde inte svara på alla frågor men endå, trodde det skulle gå skit (: Efter skolan köpte jag ett nytt puder (dom har slutat sälja mitt bästaste!) och sen så väntade Ruvejda på Bussen med mig (snäll bästavän) och nu sitter jag här och föröker plugga... Fast nää jag tittar på #bieberpremiere.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0