Ny lösning till håret!

Jag vet inte vad jag ska göra med att få det blont igen men jag har löst det där med min (halv) side cut som har vuxit ut!
Eftersom min bena nästan var i mitten så gick ju inte rikigt det att ändra på (benan alltså) och jag hatar ju mitt bena (på mig iallefall) och sen var min lugg helt fel och allt men sen (vet inte varför jag inte tänkte på det innan) så byta jag och la benan på andra sidan, så jag la alltså hår över side cuten, ingen som fattar?
Nej men det ser lite roligt ut kanske men det är bättre en vad det var innan tyckte jag!
Detta blev resultatet:

Kommentarer
Skrivet av: arlinda

aa bra lösning, det vart jättefint! :D<3

2011-01-19 @ 12:59:32
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/
Skrivet av: Ruvejda

Sötnos! :) <3 Det blev skitfint :*

2011-01-19 @ 13:43:35
URL: http://ruvejjjda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0