Ska jag vara uppe hela natten nu?

Jag är ensam en fredag kväll, jag vet sorgligt O.o
Men min mamma är typ uta och roar sej och jag är hemma här hos pappa och mamma sak sova här, men sen kommer pappa in och säger att han tänker sova nu så jag måste vara vaken tills mamma kommer hem för att öppna dörren i trapphuset, han bara "om hon inte har kommit hem efter 4 (på morgonen) så får du gå och lägga dej, vafan, jag är trött?

Jag var värsta surig (jag stavar så) på grund av Justin förut för att jag gillar inte hans "nya han" och saknar den gamla söta som var helt charmig och underbar, han börjar ju bli typ lite för självsäker och typ nästan elak ibland, eller ialle fall otrevlig men  jag orkar inte bry mig längre, jag fokuserar på hans musik ist (;


Sen en till grej: Jag hatar youtube just nu.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0