Who would have thought that someone like me Could of fall in love so easily...


Hej, Idag skulle jag kankse varit med ruvejda men jag mår inte så bra så jag vet inte, men jag ringer henne sen och så får vi se,
NU vet jagialle fall att jag ska färga håret imorgon :D
Men jag vet inte vem som ska följa med eftersom det käns som alla vill följa med med men jag tror det blir den som fråga först som jag till och med bad följa med.
Sen så har jag en till nyhet!
Jag och julia kämpa ju massa med att få gå på JB konsär men eftersom det skulle bli så dyrt att åka till danmark så bästemde vi oss för att spara dom pengarna och lägga på typ meet & great ellr något när han kommer till sverige, det går rykten om att han kommer i november, men jag vet inte. Mitt nyårsöfte är  ialle fall att se honom innom 2011. Men tillbaka till nyheten... vi ska se My chemical romance istället! :D
Långt inlägg blev det.

Lyssna och bli kär. ( det är inte my chemical romance )

Kommentarer
Skrivet av: jessica

jag vill följa med gumman!!!, har inte sett dig sen förra året, haha :) <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-01-02 @ 17:42:17
URL: http://colourworld.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0