Hehe... Hej.

Okej.. var mer en 1 vecka sen tror jag?
Jag ska bli bättre, ska bara fixa desigen.
Men Sen jag bloggade sist så har jag SÄTT NEVER SAY NEVER! 2 gånger, gick idag igen med mamma, hon tyckte om den jätte mycket! Asså gud det är världens underbaraste film, har inte ord till att beskriva den, jag älskar all glädje i filmen♥ Jag tycker ALLA borde gå och se den NU!
Sen så har ju Ben&jrs öppnat i våran lilla söta stad oxå, där var vi ju när dom öppna!
Sen så har det inte hänt så mycket mera... som jag mins.
Jag vet inte varför men den här datorn skiter i om jag roterar eller inte... Sen har min blogg tryckt ihop bilden? Men jag ska fixa allt! Lovar!
IMORGON SKA JAG TILL IKEA!
NY SÄNG,NY MATTA, NY SPEGEL, NY BYRÅ NYTT NYTT NYTT!!!!!!
Ni kommer älska mitt rum, har så många ider:D


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0