My Chemical romance ♥

'Den 18 mars 2011:
Dagen började med en vanlig skoldag och efter så sprang vi hem till Julia och åt och Sen så sprang vi ner till bilen och åkte MOT STOCKHOLM. Efter som vi hade stå plats ville vi ju vara där  tidigt men vi fick inte ta ledigt från skolan så vi hade väll räknat med att vara där och köa i 2 timmar (men så blev det inte riktigt...) Konserten börja klockan halv 8 men dom skulle börja släppa in klockan 7.00 Men det vart massa bilkö påvägen dit så vi kom dit ungefär 5.00, dit vi skulle sova allså som är långt ifrån Hovet (där konserten var) men sen ville vi köpa tröjor så vi fick springa till närmaste bankomat och ta ut pengar och sen till baka till Julias föräldrar och sen sprang vi till Tunnelbanan och åkte till Plattan och sprang iväg och köpte tröjor, framför oss i köns var det en jobbig tant som skulle köpa pärlor. Efter det sprang vi till tunnelbanan igen och åkte för långt (skulle av en station tidigare och byta tåg) Men vi såg globen så vi fråga folk och sen bara sprang mot Globen (klockan var ungefär kvart i 7) Vi tänkte hela tiden att vi skulle få skit platser men det skulle inte göra någonting MEN GUD VAD STRESSADE VI VAR! Sen kom vi dit o det var ingen där (PANIK) Men den hade flyttats till Annexet så där var det väärldens längsta kö och dom hade redan börjat släppa in! Men vi köa ett tag och till slut kom vi in och vi hamna SKIT LÅNGT FRAM! Emely ritar:
(den lilla röda fläcken är Sångaren Gerard way) key... Kanske ska förklara bilden, Mellanrummet mellan "tältandefolk" och vi är stacket och i mellan där var det massa vakter som gav oss vatten, haha man bara gapa så sruta dom i massas mummar, det var jätte gott! Fast vi stog kanske lite närmare stacketet, vi stod typ presis vid stacketet, så lite närmare.
Men  sen så kom ialla fall förbandet och spela och dom var bra men det ända jag tänkte på var mcr och ar värsts nervös! Sen så gick förbandet och du spela dom typ musik samtidigt som det var massa ljudteckniker och folk som gjorde årdnign på scenen typ EN TIMME! Varje gån dom slutade spela en random sång så börja alla skrika för att man trodde att bandet skulle komma ut på scenen men sen när dom inte gjorde det så blev man västa ledssen men sen så bara avlutades n låt mitt i och så börja den här... Look alive sunshine... och sen NANANANANA och då börja konerten och den var ASS GRYM!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GÅR INTE ATT BESKIRVA... NÄR DOM KÖRDE MAMA OCH THE BLACK PARADE OCH HELENA OCH ALLA! SPECIELT CANCER! FÖr sen gick dom av scenen och alla börja skrika MCR! och då börja cancer och bara gerard stog på scenen och det var en strålkastqare bakom honom och alla bara sjöng och det var underbart!!!!!!!! förutom att i början stod det en tjockis bakom mig och när han hoppa så bara gned sig hans mage mot mig -.-
Och en när det var slut så bara la vi oss, jag och julia på golvet och titta upp i taket! Sen kom det fram en killa och prata med oss som var as full och han prata om allt möjligt. Han försökte sälja sin bror till oss.
Men en grej som gjorde konserten var att jag hade ju min mössa på mig med "I Love Justin" och mitt i konserten kom det fram värsta fjårtisen och börja skälla massa på det, stackare som hälldre ville titta på mig en på My chemical romance....

Det är inte jag som filmat, har bara tagit några från youtube men tänk att JAG VAR DÄR! Vi stod typ presis rakt fram, asså i mitten av scenen så på "cancer" så var vi framför honom fast längre bak om ni fattar xd vi hade jätte bra plastser!
Kolla iallafall Cancer och The black parade, på The Black parade så får ni spola fram till typ 1.06 eller något.
ÄLSKART!

Tack My chemical romance för en av mina underbaraste stunder.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0