Nörd

Skola var det idag då, hände inget jätte speciellt, ska plugga och vara super nörd fram till Påsklovet så att jag kan vila ut på lovet och sen efteråt vara i takt efter som jag ligger efter så mycket nu. det är typ första gången jag tror på mig själv när det gäller skolan just nu, så var stolta läsare!
efter skolan köpte jag lite tränings grejer efter som jag ska komma igång med det också efter som jag har halkat efter lite i det med... Men det ska nog gå bra, åt nyttigt vegetariskt nyss också, värsta salladen med både grönsaker och frukt! Så duktig man kan va!
Okej, jag ska sluta berömma mig själv och säga hejdå nu.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0