Sjuk och pluggar

Hemma från skolan och det var så mycket drama igår i Jb världen men jag har bästemt mig för en grej.... Jag ska sluta hata, jag har inset en grej... Det finns tillexempel så många kändisar jag hatar men om man lyssnar på dom är dom inte så dåliga, Jag ska aldrig mera dömma någon jag aldrig träffat.

Jag vet inte vad det där jag skrev över är för något men jag lät bara min hjärna tala högt lite...
Är sjuk men sitter och pluggar och lyssnar på Gammla disney klassiker.
Top 10.
Älskart.

Kommentarer
Skrivet av: ruvejda

Du måste ju komma imorgon:(

2011-03-03 @ 15:38:08
URL: http://ruvejjda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0