Fot jävel (:

Hej.
K'nnde för att skirva ett hej.
IDag var det skola och jag jobba engelska hela förmiddagen och sen skulle vi springa 2,5 km. Dom första metrarna känndes ganska bra men sen så börja mitt skoskav brännna massa! Strumpan (som jag dessutom hade lånat av ruvejda) hade blivit blodig :/
JAG VILL INTE GÖRA OM DET DÄR IGEN! ÄR TRÖTT PÅ ATT SPRINGA PÅ SAMMA STÄLLE!
Sen så gjorde vi hjärt och lung rädning oh jag kan inte vara seriös då så va inte med mig ensam, ifall tu typ blir medvetslös för att jag kommer bara få panik och när jag får panik så garvar jag och då blir det ju bara fel...
Bara för att göra det här inlägget lite roligare så bjuder mina goa vänner på den här bilden♥


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0