Ingen rubrik fantasi

Idag har jag först en hämsk nyhet att bärretta:
MIN KAMRA HAR (TYP) GOTT SÖNDER!!! :O
alla bilder blir suddiga och det är ingen lince elr nåttsom är smutsigt, det vet jag.

Men ialla fall, idag har vi varit i stadium areana och kört fridrott (tävling mellan grupperna) men jag orkar inte bäretta det gick inte så bra för mej för att jag har skrappat upp ett sår på min tå:(

Men jag är ledssen för att det kommer inte komma upp så många bilder på bloggen förns jag har fixat kamran... men ni får vänta...


Ps:
Imorgon fyller ruvejda år!!
Grattis i förskott!!!

Kommentarer
Skrivet av: Ruvejda

Tack gmn! :D<3

2010-03-16 @ 21:51:19
URL: http://ruvejda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0