Matte är det värsta som finns.

Hej, är duktig och pluggar, ska ha projektprov i matte imorgon men jag kan inte säga att det går så bra faktiskt :/ Jag blir så trött och blondin i matte. Usch.
Men annars har dagen varit helt okej, har halv redovisat engelskan (vet inte hur det gick än) och Sen har vi varit på friskis och svettis och det var ganska kul, dom spelade favorit girl med Justin så man blev lite pepp!
Haha jag och Ruvejda ska faktiskt börja gå ett sånt där pass i veckan nu, så det får vi ser hur det går med...

Kommentarer
Skrivet av: Ruvejda

Sv: okej, jag tycker om spenat <3

2011-04-13 @ 21:57:56
URL: http://ruvejjjda.blog.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0