Skriver av mig

Vet inte varför, jag känner fört...

Jag heter Emely Linnéa Aspenström och har inga syskon men en mamma och pappa som inte är skilda men lever endå inte tillsamans, dom har aldrig varit gifta eller nått och ja, dom har sagt att dom inte älskar varnadra, det svider att höra men jag har acspterat att dom bara är vänner. Min relation till min mamma är ganska bra, jag bärettar det mästa för henne, fast hon vet vet mera om min vänner en vad hon vet om mig. Jag är ganska tystlåten när det gäller att prata om mig själv, det har jag alltid varit. Jag älskar mina vänner, nya och gammla.
Tyvär är jag inte nöjd med mitt liv, jag är inte lycklig. Visst, jag är en människa som garvar väldigt mycket och uppfatas som glad, oh jah, jag är glad när jag skrattar, därföruppskatar jag mina vänner så mycket.
Min pappa, vill jag häälst inte prata om, han är bra så länge han är på bra humör, då är han fantastisk men tyvär tar dom dåliga sidorna över. 


jag har aldrig varit kär, jag har aldrig gillat någon så där rikigt mkt, jag hör mina vänner varje dag,, pratar om deras kärleksproblem, vissa är olykligt kära och vissa lykligt kära, men jag tror inte dom fattar hur avensjuk jag är... Jag vill oxå vara kär.

jag har skärt mig, jag hatar det, jag ångrar det. 
jag hatar att prata om det (men väljer endå att göra det nu) och jag skäms när folk frågar om det, jag gjorde det bara för att min vänner sa att det var skönt, men fan häller att det va, det var det värsta (hitils) i mitt liv. 
jag gjorde det på grund av pappa och överbelastad med andras känslor och sen för mycket press. Ibalnd känner jag mig som en jävla leksak. 

Men endå känner jag såhär, jag har aldrig varit mobbad elr något sånt, jag får mycket kärlek av mina vänner som säger att jag är underbar att prata med, och jag är stolt över att vara kamratstödjare. Men ibland skäns det inte som det räcker, men jag försöker vara glad, dert kan lika gärna vara det at jag är en vanlig tånåring med vanliga tånorings problem och funderar på livet och har för mycket tankar i huvudet, men endå så orkar jag inte mera, ingen vet igentligen hur jag mår inerst inne... och ingen kommer aldrig veta för att det är så svårt att komma dit. 

Jag vill bara vara lyklig, jag låtsas för mycket. jag har förlorat mig själv.

 


Kommentarer
Skrivet av: arlinda

seriöst jag typ tjuter, jag förstår dig helt och hållet, känner näst intill exakt likadant, hoppas att du vet att du kan prata med mig om du känner före.. vi kanske inte är skit nära vänner men man kan ändra på det eller hur? hoppas verkligen de blir bättre för dig, bra att du tänker positivt! puss på dig <33

2011-01-14 @ 22:51:23
Skrivet av: lovisa

lilla älskling! herregud.. jag visste inte att det låg till såhär. har du skärt dig ska du aldrig göra det igen. aldrig. ring mig när som helst min underbara bästavän sen dagis, vi löser allt precis som vi löste det då. jag älskar dig otroligt mycket. för mycket för att du ska känna såhär. du vet att jag alltid kommer stå stadigt kvar på jorden för dig. till graven! ring mig om du någonsin känner såhär igen! du får lova? din för alltid lovisa

2011-01-15 @ 12:44:27
URL: http://lovisanordqvist.blogg.se/
Skrivet av: Ruvejda

Emely, du vet verkligen att du alltid kan berätta allt till mig! Du vet att jag älskar dig, mest! Förstår inte hur det är att inte vara kär, man kan inte förstå varann alltid. Jag visste inte att det var såhär, jag trodde du mådde bra innan. Emely, berätta! Jag kmr alltid vara här och stötta dig, genom dina drömmar och så vidare. Ring/messa gör vad du vill för att kunna snacka med mig, jag kommer alltid vara här. Spela ingen roll vart jag är, Sverige / andra sidan jorden - du kan alltid prata med mig. Livet är inte lätt, det kommer alltid komma problem och jag förstår inte varför det ska vara såhär men det får vi acceptera och göra det bästa utav det! Alla har sina dåliga sidor, några så stora att de kan ta över. Men bebis, min positiva vän du får mig att kämpa vidare och du gör mig lycklig! Därför vill jag att du ska vara lycklig, fast ingen kan vara lycklig. Det är alltid något, men glad, det tycker jag du ska vara. Du är stark, jag vet det! För annars skulle du inte klara dig hit. Du har flera år att leva, fortsätt kämpa gumman! Öppna dig mer, vet att du är tystlåten det var jag med förut men sen när jag hittade dig som jag verkligen kan lita på så började jag berätta mer om mig själv för andra. Det kmr bli skönt, att lätta på hjärtat. Jag älskar dig! / Din bästavän

2011-01-15 @ 13:49:08
URL: http://ruvejjjda.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

älskardej

2011-01-17 @ 10:42:23

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0