Taggad

Som ni vet så har jag skrivit att jag inte mår så bra och så, men det ska ändras!
Hade utväklingsamtal idag och det gick bra! Även om jag ska börja i vissa bas grejer, jag blev värsta ledsen först och kände mig dålig men sen insåg jag att det bara är för mitt egna bästa, eller hur? Så denna termin ska jag värkligen satsa på skolan för att det är så mycket bättre för framtiden!
Sen var ett nyårslöfte att jag skulle vara mer rädd om min hälsa och tänka på den... det har inte gått så bra, en så länge! Jag tänker dra ner på godis och läsk, men inte sluta med det (det skulle aldrig gå) och sen typ börja gå mer till skolan nu när det är snö, för sen börjar jag ju cykla. Sen måste jag sluta små äta.... asså det är ett stort problem för mig ^^
I sommras var jag duktig och var ute och sprang runt kvarteret hos mamma då och då ( 2 gånger)
Men det tänker jag börja  med igen när våren börjar visa sig mera!
Även om mycket är dåligt nu så vill jag inte lägga tid på att sitta och deppa över det?
Så... så känner jag nu!
TAGGAD!
Bilden är muppigt ful, jag vet ♥

Kommentarer
Skrivet av: jessica

rätt inställning! jag finns alltid här och stöttar dig! <3<3<3 jag tar emot dig och du ramlar<3 : )

2011-01-19 @ 11:00:29
URL: http://colourworld.blogg.se/
Skrivet av: jessica

jag tar emot dig och du ramlar, haha xd jag tar emot dig om du ramlar* :)<3

2011-01-19 @ 11:01:31
URL: http://colourworld.blogg.se/
Skrivet av: Ruvejda

Bra gummen, jag hjälper dig och du hjälper mig!<3

2011-01-19 @ 12:26:50
URL: http://ruvejjjda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0