Hade tråkigt

Vilken färg har dina skor? -  Jag har flera skor
Hur många sms har du skickat med din telefon? - Man kan inte läsa det på min telefån och jag orkar absolut inte räkna dom, hatar min mobil -.-
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - Arlinda
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - Menemn gud det orkar jag abslout inte svara på 
Vilka namn finns i din smsinkorg? - men hur mycket ork tror du att jag har i kroppen? 
Vem kramade du senast? - Emelie tror jah
När såg du din bästavän senast? - Min Bästa vän igår och min alra bästa vän i måndags
Din favoritfilm? - Jag tycker den frågan är svår.... 
Din favoritlåt? -Den är svårare...
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Inte överdrivet stor
När vaknade du imorse? - 06:45 (hade utvklingsamtal)
Gillar du hästar? -Gillar alla djur (nästan) 
Har du ett turnummer? Vilket? - 8 
Vem hade du velat träffa just nu? - Sumo
Vilket är det bästa året hittils? -2010 men hoppas att 2011 blir bättre
Är du kär? -nej <.<
När drack du alkohol senast? -nyår.... men inte mycket
Är du en rökare? -nej
Föredrar du snus eller rökning? - Kakor
Vad heter du i mellannamn? - Linnea
Har du en blogg? - absolut inte 
Vilken klass går du i? - 8an
Är du oskuld? -ja
Ditt favoritband? - My chemical romance och paramore
Din favoritartist? - Justin bieber och Never shout never
Thåström eller Håkan Hellström? - håkan hellström
Göteborg eller Stockholm? - stockholm fast Göteborg är också bra!
Vars bor du? - norrköping
Vars vill du bo? - utomlans 
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - Har inte spotify på denna dator så jag kna tycär inte kolla
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - ↑
Vem skrev åt dig på msn senast? - Olivia Lundmark
Vem ringde dig senast? - Dolt
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - Ett vitt täcke med röda hjärtan
Blind eller döv? - blind.... tror jag, eller vetifan
Har du MVG i något? Isåfall vad? - hemkunksap (vetifan varför...) 
Hur gammal tror du att du kommer bli? - vågar inte svara på den frågan ^^
Vad vill du jobba/jobbar som? - Har mycket jag vill jobba som men Kläddesigner, stylistmanger,fotograf, skådespelare.... Dröm stort
Var är dina syskon just nu? I Landet i ingenstans
Senasta kändisen du såg? - Ruvejda
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - igår
Har du piercingar? Isåfall, vars? -öronen men hoppas på i munen snart ^^
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - Sweet Perfection- Never shout never http://www.youtube.com/watch?v=Vs4-owGtzBI&ob=av2el
När grät du senast? - igår
Är du vig? -spelar roll
Använder du hårspray? -nej
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nä jag är snäll
Uppsatt hår eller hängande? - hängande
Vill du gifta dig i framtiden? -kanske, kanke inte
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? -ja
Vad var det senaste du installerade på din dator? - Gimp 
Favoritdryck? - fanta lemon, eller cola
Favoritdryck innehållandes alkohol? - nejdå 
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - Justin bieber
Vad ska du göra i sommar? - allt
Har du rökt på/knarkat? - Ibland tror jag det
Har du varit med på TV? - ja (: 
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - *RÄKER UT TUNGAN* (kände fört) 
Vart vill du resa innan du dör? - överallt

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0