23 sanningar om mig själv

1. Jag har snart lagt 3000 på mitt hår 2011.
2. Är vegetarian (full tid nu vänner, hör ni det?)
3. Är naturligt ljus blond.
4. Har aldrig varit kär.
5. Har kanske svag Dyslexi.
6. Jag hatar falska folk som bara snackar och aldrig vet något.
7. Jag hatar mina ögon, och jag säger det inte bara, jag gör det verkligen.
8. Jag har gråtit över Justin många gånger men lovade mig själv igår att jag inte ska göra det mera, så länge det inte är Lyckotårar.
9. Mitt tur nummer är 8 och har alltid varit.
10. Jag ljög som en gris när jag var liten.
11. Jag tycker grisar blir orättvist behandlade.
12. Jag har skickat in Brev till rikstagen om att skjuta 20 vargar trots att dom är utrotade, men det sket dom i.
13. Jag är 99.9 % säker att jag inte kommer bo kvar i Sverige när jag flyttar hemmifrån.
14. Min pappa har haft två barn innan mig men dom som han har haft dom med har gjort abort (onödigt att veta men jag tycker det är läskigt XD)
15. Jag är INTE duktig i skolan.
16. Jag kanske ska till New york i Sommar.
17. När jag börja gilla Justin våga jag inte säga det till någon först, Ruvejda fick veta det först.
18. Jag går överdrivet snett och min fotläkare sa att jag inte fick ha converse längre (jag lever för converse) och jag blev så arg på honom så pappa skämdes och jag sprang hem till Jessica och grät efteråt och jag mins att jag åt en cupcake då...
19. Jag går perfekt långa steg för min längd och ålder, jag vet att det inte passar i hop med det jag skrev över men jag går endå perfekt långa steg även om det är snett, det märkte min lärare på min gamla skola.
20. Jag belv kallad, Kanin, kat och Aje när jag var liten.
21. Jag äter Pankakor och spagetti (inte tillsamans) överdrivet ofta.
22. Jag älskar köksgolv och sitter/ligger typ alltid på folks köksgolv när jag är hemma hos kompisar.
23. Jag älskar coco pops och kola yoghurt.
Hahah inte för att någon kommer läsa men endå, hade lust.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0