Underbara vänner.

Var ju sjuk idag igen och hemma från skolan, hände inget specielt, men typ runt halv 3 kom mina två söta vänner Ruvejda och Olivia med godis och hälsa på den sjuka Emely. Vi typ gjorde massa konstigt och sen ringde min telefån från vardasrummet och jag sprang dit och presis DÅ kom Justin fram på tv och det var på från när han var i London på Never say never premiären och sen trahliern och massa, TACK FARMOR FÖR ATT DU RINGDE PRESIS DÅ OCH FÖRLÅT FÖR ATT JAG FICK DAMP OCH KASTA MOBILEN I GOLVET! jag hade helt glömt bort att hon var i mobilen så jag hörde bara något svagt "hallå? emlely hallå?" stackars farmor...
Men ah, nu fyller mamma år så jag... vet inte vadjag ska göra men puss antar jag!
asså jag vet inte vart ifrån den bilden kom.... ^^

Kommentarer
Skrivet av: RUVEJDA

HAHA snygg bild!

2011-03-05 @ 14:44:53
URL: http://ruvejjjda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0