Alting kommer bli bra tillslut.

Kvällen igår började väll bra men slutade väll skit.
Gick på stan och köpte en hel del grejer som jag visar i nästa inlägg.
Sen träffa vi Julia och det blev att pendla tilll kimsta (som jag halft ångrar) och där fick vi gå i bonde landet och träffa typ carl och sånna och det var kul den första timmen men mot kvällen vill jag inte skriva om (stannar hos mig) Men det blev ett stort ävenyr för mig och ruvejda och gud vad mina tårar ran, förlåt ruvejda kännde mig som en liten jävla bebis. Skulle komma hem 10 men kom hem 12, fick åka grattis buss runt skärblacka av en busschaför för att jag tjöt så mycvket och vi åkte tåg och gick över en jätte stor åker mitt i natten.

You're tryin' to be cool, you look like a fool to me. 
Why do you have to go and make things so complicated?
And you fall and you crawl
And you break and you take.
It never crossed my mind
That there would be a time
For us to say goodbye
What a big surprise
I’m not coming back around again.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0