Tillfällig ful header.

H.A.H.A åt min design nu.
Jag var så sjuuuukt trött på min header så jag vart tvungen att byta. Mobba inte min Photoshop skils för jag gjorede den faktist på typ 5 minuter så det vart inte så noga ( som man klart och tydligt ser) men det blir väll att ha den här i typ en vecka eller något så ni får stå åt, sluta inte att läsa bloggen på grund av designen nu!
o Ruvejda, jag var tvungen att ta med dig för att header skulle bli finare. Tack så mycket för att jag fick låna dig, tack tack.

Kommentarer
Skrivet av: Ruvejda

HAHAHAHAHAHAHA. SEXIG BRUD ASSÅ, HERREGUD DU TOG VÄRLDENS FULASTE BILD OCKSÅ TACK SÅ MKT NU SKA JAG ANMÄLA DIG JÄVLA PEDDO :(

2011-05-22 @ 17:44:47
URL: http://ruvejjjda.blogg.se/
Skrivet av: Ruvejda

LOGGA IN PÅ SKYPE OCH SKICKA HEADERN DU GJORDE T MIG :d

2011-05-22 @ 17:45:33
URL: http://ruvejjjda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0