Svar till fina Komentarer

Lite sent men bättre sent en aldrig!


Ruvejda om Skriver av mig:
Emely, du vet verkligen att du alltid kan berätta allt till mig! Du vet att jag älskar dig, mest! Förstår inte hur det är att inte vara kär, man kan inte förstå varann alltid. Jag visste inte att det var såhär, jag trodde du mådde bra innan. Emely, berätta! Jag kmr alltid vara här och stötta dig, genom dina drömmar och så vidare. Ring/messa gör vad du vill för att kunna snacka med mig, jag kommer alltid vara här. Spela ingen roll vart jag är, Sverige / andra sidan jorden - du kan alltid prata med mig. Livet är inte lätt, det kommer alltid komma problem och jag förstår inte varför det ska vara såhär men det får vi acceptera och göra det bästa utav det! Alla har sina dåliga sidor, några så stora att de kan ta över. Men bebis, min positiva vän du får mig att kämpa vidare och du gör mig lycklig! Därför vill jag att du ska vara lycklig, fast ingen kan vara lycklig. Det är alltid något, men glad, det tycker jag du ska vara. Du är stark, jag vet det! För annars skulle du inte klara dig hit. Du har flera år att leva, fortsätt kämpa gumman! Öppna dig mer, vet att du är tystlåten det var jag med förut men sen när jag hittade dig som jag verkligen kan lita på så började jag berätta mer om mig själv för andra. Det kmr bli skönt, att lätta på hjärtat. Jag älskar dig! / Din bästavän
IP: 85.227.132.82
Svar:TAck så mycket bästavän! Du betyder så mycket för mig förstår du gummsan!
Jag säger dsm, jag kommer alltid finnas här och det vetu, jag älskar dej av hela mitt hjärta och kommer alltid att göra det, spelar ingen roll om du är på andra sidan jordklotet! <3

lovisa om Skriver av mig:
lilla älskling! herregud.. jag visste inte att det låg till såhär. har du skärt dig ska du aldrig göra det igen. aldrig. ring mig när som helst min underbara bästavän sen dagis, vi löser allt precis som vi löste det då. jag älskar dig otroligt mycket. för mycket för att du ska känna såhär. du vet att jag alltid kommer stå stadigt kvar på jorden för dig. till graven! ring mig om du någonsin känner såhär igen! du får lova? din för alltid lovisa
IP: 213.65.136.72
15 Januari, 12:44
Svar: Jag älskar dej med lovisa, och ja, jag lovar, jag kommer aldrig göra om det.
Du är helt enkelt bäst sötaste barndomsvän! Det är otroligt hur vi har kunnat hålla kontackten så bra enda sen vi knappt kunde prata!
Puss på dej<3

arlinda om Skriver av mig:
seriöst jag typ tjuter, jag förstår dig helt och hållet, känner näst intill exakt likadant, hoppas att du vet att du kan prata med mig om du känner före.. vi kanske inte är skit nära vänner men man kan ändra på det eller hur? hoppas verkligen de blir bättre för dig, bra att du tänker positivt! puss på dig <33
IP: 217.210.67.8
14 Januari, 22:51
Svar: Ja det tycker jag att vi ska ändra på! Du är en jätte bra vän Arlinda och det säger jag inte bara. Jag finns för dej med.
Puss tillbaka <3

Kusin om Jag hatar att man kan vara så het?:
Svar: oh nej :'( det e ju jättetråkigt :( va konstigt, gick väl så fort? Stackars sumo-missen. Å er!! Shit, finns här om du vill prata hjärtat! Alltid, vad det än gäller, läste att du inte mår bra psykiskt :/ jag har inte heller mått bäst o mår inte bäst alltid. Vet hur det är. Du får alltid prata med kusinen vet du, jag är inte bara den som är rolig! :) hehe. Puss på dig bästa, o glöm aldrig att du är unik, o supersöt o allt, låt ingen få förstöra för dig. Tror vi har mkt att prata om!! Även om det är jobbigt o svårt! :) finns här mitt hjärta! <3
IP: 90.235.110.186
19 Januari, 00:56
Svar: du är världensbästakusin och det vet du! tack föra att du finns! <3

Anonym om Skriver av mig:
älskardej
IP: 90.239.108.146
17 Januari, 10:42
Svar: Jag älskar säker dej oxå ♥

jessica om Taggad:
rätt inställning! jag finns alltid här och stöttar dig! <3<3<3 jag tar emot dig och du ramlar<3 : )
IP: 83.177.78.107
19 Januari, 11:00
Svar: tack abv (;<3
Dsm!


Tack för att ni finns söta människor!

Kommentarer
Skrivet av: lovisa

älskling! du är bäst och jag älskar dig hur sjukt mycket som helst! vi ska hålla kontakten tills vi inte kan det längre! jag lovar dig <3 <3

saknar det vi gjorde i sommras, skulle du kunna skicka bilderna? vill så gärna ha alla, skicka till min msn då! puss älskar dig!

2011-01-19 @ 19:07:17
URL: http://lovisanordqvist.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig om du vill komentera igen?

E-postadress: (Det är bara jag som ser den)

URL/Har du blogg? (går bra med twitter oxå) :

Komentar:

Trackback
RSS 2.0